Verhuur

Gebouw

Het gebouw heeft 1 zaal van 8 x 12 meter en  1 kleinere ruimte van 4 x 4,5 meter en is geschikt om met maximaal 25 personen in te slapen.

Faciliteiten

• Een keuken met koelkast met 4 pits gasfornuis.
  • Een sanitair ruimte met 1 dames- 1 heren- en 1 invalidentoilet, 1 douche met 2 wastafels.
  • Tafels, banken en stoelen aanwezig voor de huurder, er is geen keukeninventaris aanwezig.

De keuken

Omgeving

Het gebouw bevindt zich op het schiereiland van het Sloterpark direct gelegen aan de Sloterplas. In het park rond het gebouw is genoeg ruimte voor sport en spel.

In de omgeving:

• Supermarkten (Sierplein en Osdorpplein) op 1,5 kilometer.
  • NS-station Amsterdam-Lelylaan op 1,5 kilometer.
  • Tramlijnen 1 en 17 richting Amsterdam Centraal.

Het huisadres van het clubgebouw is géén postadres.

Tarieven

Verhuur aan Scoutinggroepen

In de periode van de zomerkampen zijn de standaard wisseltijden op de zaterdagen : vertrek vóór 11.00 uur, aankomst vanaf 14.00 uur. Het gebouw dient schoon achtergelaten te worden.

Afwijkende verzoeken kunnen alleen in overleg worden overeengekomen.

Bij serieuze interesse kunt u mailen naar verhuur@scoutingsarto.nl . Geeft u alstublieft meteen aan met hoeveel personen u wilt komen, welke periode u wilt huren met uw gegevens (inclusief telefoonnummer). U krijgt van ons dan spoedig een reactie.

Verhuur overige huurders

Enkele keren per jaar kunnen wij het gebouw verhuren aan particulieren. De verhuurperiode is in het weekend vanaf zaterdagmiddag 17.30 uur tot zondag 01.00 uur. Er kan gebruik worden gemaakt van de zaal, de keuken en het sanitair. Zelf dient u te zorgen voor de drank, muziekinstallatie, disposables, theedoeken, wc-papier  en dergelijke. Er mag niet worden geslapen in het gebouw. Het gebouw dient op zondag weer schoon opgeleverd te worden.

Bij serieuze interesse kunt u mailen naar verhuur@scoutingsarto.nl. Geef alstublieft meteen aan welke datum u wilt huren met uw gegevens (inclusief contactgegevens).

U krijgt van ons dan spoedig een reactie.